top of page

Jak jsme za měsíc zvedli tržby Flawless apartments Prague o 27 %

Aktualizováno: 5. 9. 2018


 

Flawless apartments mají řadu apartmánů v různých lokalitách Prahy. Zákaznický servis, ten mají ve Flawless zvládnutý na jedničku, všechny apartmány se pohybují na skóre hodnocení kolem 9 bodů.




KDYŽ VÁS SPOLKNE PROVOZ A CHYBÍ ČAS NA AKTIVNÍ SALES A REVENUE


Celé skupině se vlastně nedařilo před naším příchodem vůbec špatně, vysoká obsazenost, výborné recenze, ale majitel cítil, že by prodeje šlo posunout ještě dále. Reálně jim na to pro provoz avšak nezbývá čas.


Od 1.7. jsme jim začali pomáhat s prodejem - Jdeme na to!


1. Pravidelný revenue management

Startujeme pravidelný revenue management a každý den pracujeme s cenami, sledujeme statistiky, hrajeme si s minimálními počty nocí i typy pokojů! Změna v prodejích i cenách je vidět už během prvních dní!


2. Prodejní kanály

Ladíme stávající prodejní kanály, doplňujeme fotky, přidáváme obsah, postupně přidáváme další prodejní kanály, na jejichž přidání nebyl doposud čas.


3. TADÁÁÁÁÁ - Už po měsíci spolupráce jsou vidět výsledky!

Na konci srpna porovnáváme výsledky, už po měsíci aktivní práce jsme vytáhli prodeje o 27 % oproti červenci.




CO NÁS JEŠTĚ ČEKÁ


PPC kampaně na brand

Pustíme se do kampaní ve vyhledavačích, abychom stahovali více přímých rezervací a snížili náklad na provize. Pojedeme cílení primárně na brand, do obecného cílení na klíčová slova v duchu ,,ubytování Praha'' se v Praze díky vysoké konkurenci/ceně prokliků ve vyhledavačích nepouštíme.


Lepší práce s recenzemi + Sociální sítě

Pustíme se do aktivního odpovídání na recenze a také budeme více aktivně pracovat s klienty po odjezdu a také se sociálními sítěmi, abychom ze spokojených hostů vykřesali více viditelnosti!


440 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page